Létezik Internetes pénzkereset?

2015. március 08. 10:58 - Drugsa

Most akkor melyik?

Melyik netbankot válasszam...

Amikor elkezdtük ezt az egészet, még nem voltunk regisztrálva egyetlen netbanknál sem. Így kellett egy. Kézenfekvőnek tűnt, hogy ez nem lehet más csak a PayPal. A regisztrációt elintézve és pici kártya aktiválos mizéria után hitelesítettük is. Úgy gondoltam, hogy ez elég is lesz. Egy netbank mindenek felett (klasszikus kicsit másként). Sajna a Paypal kínlódása a PTC oldalakkal nem túl kedvezően alakult, épp ezért el kellett kezdenem azon agyalni, hogy melyik legyen a további netbank. Ami szóba került az az EGOPay, Payza, Perfect Money, Neteller, Payeer, Solid Trust Pay. A legdöbbenetesebb az, hogy nem találtam olyat ami tökéletes lenne a PayPaylon kívül. Mindegyiknek van egy kis hátránya. Úgy éreztem, magam mint a kisgyerek, mikor eltörik a játéka, és a szülők elviszik a boltba másikat választani. Mindegyik nagyon jó, de egyik sem olyan mint a régi. További fejvakarást eredményezett az az egyszerű tény, hogy nem találtam egységes megoldást, mert ahány PTC oldal annyi féle netbankot alkalmaztam. Nem volt közös a PayPal -on kívül. 

Ismerősöket is megkérdeztem, s a végén lekorlátoztam kettőre. Maradt az STP, és a Neteller. Jah és a PayPal is megmaradt (nyilván nem törlöm hiszen ott is áll a pénzem). Az STP (SolidTrustPay) legnagyobb hátrányai a következőek. Nem túl egyszerű, elég macerás a regisztrációs és verifikáló folyamat, arról nem is beszélve, hogy csak egy IP címet lehet használni, ha másikról jelentkezel be akkor kínlódik, és kódot kér, ha elszúrod akkor viszont ment a levesbe az egész STP, mert írásos reklamációt nem fogadnak el, csak ha telefonálsz nekik. Honnan a francból veszik azt hogy mindenki beszél Angolul, illetve mindenki több ezer forintot akar költeni egy bájcsevegésre. A Neteller ennél jobb. Egyszerű és letisztultabb, ráadásul van megigényelhető bankkártyája amit bármelyik automata el is fogad. 20$ ráutalás után 13 ből aktiválja a számlát, és leküldi a Net+ kártyánkat, amit már tudunk is használni. Egy gond van ezzel, hogy nem minden PTC oldal fogadja el ... sajnos.

Tehát jelenleg 3 Netbankom van. Ezt azért kicsit túlzásnak tartom, és nem is értem a PayPal-t, de ez van. Amikor elkezdtem ezt az egészet, gondoltam hogy lesznek bökkenők, ezzel számoltam. A gond ott van, hogy lassan szeretnék kiutalni a PTC oldalakról, mert van mit (nah nem kell milliókra gondolni), csak nem tudom hogy melyikre. Úgy fog kinézni a történet, hogy lesz mindhármon valamennyi pénzem. Ezt pont el akartam volna kerülni. Az is gond, hogy nem tudok átutalni egyikről a másikra, csak úgy hogy először elutalom a saját bankomnak, majd onnan a másik netbankra. Ekkor simán annyi történik, hogy ha 10$ kezdek el átmozgatni, mire végzek csak 7$-om lesz belőle, mert mindenki leveszi a hasznát. Atom jó ... Miért akarnám átmozgatni? Az alapvető tervem az, hogy saját tőkét nem fektetek bele a PTC projektbe, viszont a különféle oldalakról befolyt összegeket, átmozgatnám annak érdekében, hogy fel tudjam húzni mindegyik oldalt amit használok. Tehát a maximalizálás érdekében szeretném vándoroltatni a megkeresett pénzem. Jelenleg ebbe beleköpött a PayPal ezzel a húzással. 

Meglátjuk mi lesz... A terveim szerint a következő bejegyzésemnél már utalásokról is beszámolok, így akkor már azt is lehet látni hogy melyik netbankra fogok utalni a legtöbbet.... 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ptc4u.blog.hu/api/trackback/id/tr17250529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Létezik Internetes pénzkereset?
süti beállítások módosítása