Létezik Internetes pénzkereset?

2015. március 03. 16:10 - Drugsa

Rólam - céljaim a bloggal, elképzelés pár szóban.


rolam.pngVereczkei Attila vagyok, kis családommal Bács-Kiskun Megyében élünk, párommal már 11 éve együtt vagyunk, s lányunk is szépen cseperedik, ő most 5 éves. Jómagam 32 éves vagyok, 18 éves korom óta folyamatosan dolgozok, tanulmányaimat munka mellett végeztem. Családunk sajnos nem származik milliomos nemzedékből.... Vagy pontosabban (ahogy még édesapám utánajárt) már nem vagyunk azok, valamikor hajdanán sok-sok generációval ezelőtt a családunk a Vaszly nevet viselte, ekkor még jól ment a sorunk. Jelenleg még Franciaországban is vannak irgalmatlan távoli rokonaink. De ez már a múlt, a jelenben. ...

... A jelenben most is dolgozok, és bármilyen fura, azt csinálom amihez értek, és szeretem is. Független attól, hogy vannak rosszabb és jobb napok is. A társasság nagyon jó, és a főnökeim is egész jófejek :) Persze nem álom meló, és mindig lehetne jobb, de azért nem panaszkodom. A fizetésem is messze meghaladja az átlag kizsákmányoló munkaadó szintjeit. Tehát ezzel sincs baj... és mégis itt vagyok és irkálom neked is ezt a blogot. Kattintgatok centekért, olykor dollárokért. Hogy akkor miért? Egyszerű, mint fentebb írtam, nem panaszkodom, de azért azt be kell látni, hogy a terveimhez, álmaimhoz a keresetem nagyon kevés. Az meg nem járható út, hogy beleugorjak a Banki herce-hurcába. Szóval alternatív mód keresésében kezdtem el gondolkodni. Így kerültem közelebbi viszonyba a PTC oldalakkal is. Bár még mindig elég szkeptikus vagyok, de azt lehet már látni, hogy ha ügyes az ember akkor van benne fantázia... Hogy pénz van-e vagy nincs, azt pedig együtt kiderítjük. 

Tehát csinálgatom. Ezen az oldalon rengeteg infót szeretnék megosztani veletek. Szeretném ha mindenki látná, hogy megéri-e vagy sem. Magyarországon annyira nincs elterjedve ez a lehetőség. Viszont külföldön nagyon is. Látok érvet, és ellenérvet is. Vannak nagyon stabilnak kinéző oldalak, és vannak Scam oldalak is (melyek nem fizetnek egy vasat sem), tehát elég változó. 

A terveim szerint jövő év március hónapjáig szeretném minimum vezetni ezt a blogot. Szerintem egy év elég kell hogy legyen, arra hogy kiderüljön az igazság. Az egy év végére elhatároztam, hogy összeszedem a 10 legjobb és a 10 legrosszabb oldalt. Vagy semmit sem szedek össze. Az első eset azt jelentené, hogy megéri, hiszen van 10 oldal ahonnan oldalanként ki lehet minimum szedni 30$ havi szinten ( tehát ez 300$ azaz a mostani árfolyammal számolva 75000 HUF körül van) és ez fix is marad. A második opció mikor nem tudok összeszedni havi szinten akkora összeget, hogy megérje csinálni. 

Így a célok megvannak. Miért csak 75000 HUF? Én ennyi minimumot gondoltam el. De nyilván ez változhat saját magad igényeihez mérten. 

Hogy fogom kezelni az oldalakat.: 
- Befektetés nélkül, vagy csak azt az összeget forgatnám be amit esetleg más oldallal keresek. 
- Egyik fő cél, hogy passzivitást érjek el, tehát minimális időráfordítással érjem el a 75000 HUF-ot havonta. 
- Nem fogok senkit tukmálni hogy kezdje el. Maximum a blog bejegyzésekben említem meg hogy megéri. 
- A kifizetéseimről ki fogok tenni mindig fizetési bizonylatokat. 
- Eltérő alap elgondolású oldalakat is tesztelni fogok. 
- Szeretnék a 10 best oldallal egy átfogó stratégiát kiépíteni, mellyel mindegyik oldalt tudom maximalizálni. 

Röviden ennyi rólam, az oldalról, és az elképzeléseimről. Akinek kérdése van az írjon rám : zurul@freemail.hu Ahogy tudok válaszolok. 

Üdv és hasznos olvasgatást :) 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ptc4u.blog.hu/api/trackback/id/tr247237651
Létezik Internetes pénzkereset?
süti beállítások módosítása