Létezik Internetes pénzkereset?

2015. február 05. 22:26 - Drugsa

Érdekes oldal... Vajon működik?

Paidverts.com - avagy ez valóban létezhet ?

Elérkeztünk oda amikor, már csak két oldallal foglalkoztunk, és a Mousebux kudarc nagyon negatív irányba mozdította el bennem az Internetes pénzkereseti lehetőségek valódiságát. Maradt a Neobux, illetve a War Of Clicks. Helyesebben találtam egy oldalt (még december végén, január elején) ami hirtelen érdekesnek tűnt. 

Ez volt a Paidverts.com. Az oldal ígérete szerint náluk vége szakad a "centes kattintásoknak" és valódi dollárokat lehet keresni. A főoldal is elég ígéretesnek nézett ki, már csak azt is figyelembe véve, hogy több mint 80000 tagja volt, illetve a Top emberek 48 órás keresete bőven az elképzeléseim felett voltak. 

pv-blog.jpg

Egyszerűnek és tisztának láttam a kinézetet, és a számok is szépeket ígértek. Így beregelés után "eszetlenül" bele is csaptam abba a bizonyos lecsóba. Ez olyan jól sikerült, hogy a januári hónapban semmire sem tudtam rájönni, csak arra hogy a rendszer engem szívat. Nem értettem a lényegét, és amit a neten találtam a PV -ről az sem segített semmiben. Arra rájöttem, hogy gyűjteni kell a Bonus Ad Point -okat, azaz a BAP -okat, amik segítenek a szintugrásban, és minél magasabb szinten vagy annál jobban fizet. Egy hónap alatt a minimum szintet sem sikerült elérni, és a stratégia amit egyes oldalakon olvastam, pont arra volt elég, hogy felbosszantsam magam. De, azért össze szenvedtünk 2$ (500 HUF kb) és ezt elküldtük kiutalásra. A poén az volt, hogy meg is jött pedig szentül meg voltam győződve, hogy ebből nem lesz pénz. Ez mégjobban felbosszantott, az meg csak tetőzte, hogy a főoldalon a TOP15 user egyre jobban elhúzott, és szép pénzeket kerestek. Ekkor már tudtam, hogy itt én vagyok a béna, és bizony nem értem a lényegét. 

Már éppen kezdtem én is, és párom is lemondani az egészről, amikor tök véletlen ráakadtam a magyar PV csapatra. Elolvastam a kommenteket, és bejegyzéseket, majd a homlokomra csapva tudatosult is bennem, mekkora marha is vagyok. Totál az ellentétjét műveltem mindaddig, mint ami oda le volt írva. Nah ennek tudatában, és az akkorra megint összejött 1$-nak köszönhetően, adtam a PV-nek és magunknak is még egy esélyt. 

 

PaidVerts

A Paidverts lényege, az hogy vissza kell forgatni a pénzünket, és ez fog minket előre tolni a szinteken. A következőképpen néz ki. Ha összejön 1$ akkor a BUY ADS menü alatt meg kell hirdetnem egy oldalt, ez bármilyen lehet, de azért a Youtube és Facebook oldalakat annyira nem szereti. Minden egyes hirdetés után kapok 3100 BAP pontot, amiből a rendszer 2000 pontot leemel, és ezért cserébe kisorsol nekem hirdetéseket, melyek bármekkora értékűek lehetnek. A 0,0005$ - 200$ -ig terjedően. Ennek az értéknek a szintjeim szabnak határt. Más nem. Tehát könnyen ki lehetett számolni hogy valójában 1 hirdetésből tisztán 1100 BAP -om marad és újra kapok 1$ - 1,55$ között, amiből újabb hirdetést véve már 2200 nettó BAP -al fogok rendelkezni. 

Így már minden világos volt! Tehát a Paidverts-el már három oldalunk volt. Fura érzésként az párosult ehhez a három oldalhoz, hogy bár nagyon kevés bevételünk van belőlük, mégis bizakodni kezdtünk (a scam Mousebux ellenére is) ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ptc4u.blog.hu/api/trackback/id/tr337145079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Létezik Internetes pénzkereset?
süti beállítások módosítása