Létezik Internetes pénzkereset?

2015. március 01. 10:34 - Drugsa

Február

- Jelentem zakatolunk előre :)

Sziasztok ismét.

Február hónapnak is vége, én pedig ismét sok - sok jelenteni valóval adós vagyok. Nem is tudom hol kezdjem, van mit mesélni. 

Neobux

A neo-n jelenleg is 39 emberkével dolgozom. Azaz 39 bérelt refferáltal. Ők napi szinten 1,5 -ös átlaggal dolgoznak, így kb 0,3$ a napi keresetem a Neon. Jelenleg 29,28$ az összes amit elértem ezen az oldalon. Az elvégezhető Mini Job-ok. sajnos nem adnak most annyira sokat mint kezdetben, így a keresett összegem a minikkel 4,73$. Viszont a februári erőfeszítésem meghozta a gyümölcsét, mert a visszaforgatott összeget, csak a reffek hosszabbítására költöttem, és ha cserélnem kellett akkor azt pontokból tettem meg. Az összes kattintásom 4956, míg a reffek kattintása 3664.

Paidverts :

A Paidverts-en JO végre leküzdte az technikai akadályokat, de persze az élet nem egyszerű, hiszen most a PayPal zárolta a PV számláját. Március 10-én lesz egy tárgyalás, melyben JO szeretné elérni, hogy a zárolást feloldja a PayPal. Nem kell megijedni, ez nem azt jelenti hogy nincs kifizetés, vagy nem lehet haladni, hiszen rengeteg másik proccesszort használ a PV amik megfelelően működnek. Én azért a Solid Trust Pay-en is generáltam egy számlát. Az is legyen :) Jelenleg a kiforgatható összegem 40-50$ körül mozog, ezt ha akarnám ki tudnám szedni. Miért nem? Nekem nem ekkora pénzösszeg a vágyam, így építgetem tovább a PV-t. Hamarosan (Április 1. körül) lesz egy un. BAP swap, ez nem más mint a kifizetetlen hirdetések rendezése. Mindenkinek átváltja a PV a BAP pontjait részvényekbe, majd ezeket egy egész magas áron el is lehet adni. Jelenleg 700 BAP fog érni 1 részvényt, melyet 0,35$-os legmagasabb árban lehet visszaváltani. Konkrétan ha 100000 BAP-od van a váltásnál akkor 142 részvényt kapsz, s ha nem várod meg a legmagasabb árat csak pl 0,3$-t és ekkor eladod az azt jelenti hogy 42,6$ -t fogsz kapni. Ebből 40 hirdetést lehet venni, amit ha felszorzunk 3100 BAP -al (mert ennyit kapsz egy hirdetés után) akkor 124000 BAP pontod lesz. Tehát a nyereséged 24000 BAP és persze az, hogy újra pörögnek a hirdetések amiért sok-sok értékes kattintani valót is kapsz. 

War Of Clicks :

Párom nagyon belelendült ebbe a PTC játékba, és elég ügyesen is kezeli. Jelenleg 90 bérelt embernél jár amik kb 1,8$ - 2$ között profitálnak neki. Sok változás történt, és azt vette észre, hogy rengeteg új regisztrált is van már. Most kb 230000 embernél tart a taglétszám. Akik most regeltek annak valószínű, hogy nagyon nagy pedálozásba kell kezdeniük. De az is előrelátható, hogy sok lesz az aki kiesik. Speciál én sem kezdenék bele, mert az igaz hogy maga a játék nagyon jól ki van találva, de miután melózok így nem célszerű belefogni. Viszont az aki otthon van annak ez is egy tökéletes választás. Párom napi szinten kb 500-1200 körül kattint, és 0,4 - 0,5$ körül kap fizetett hirdetéseket is. Ha valaki szeretne regisztrálni akkor az azért feltétlen gondolja át, hogy mennyi ideje van minderre :)

Buxvertise :

A buxvertise, úgy jön fel mint a talajvíz. Február elején regisztráltam, de már most 10 bérelt refem van. Ami a furcsa, hogy ezek a reffek, 3,5-5 -ös átlaggal kattintanak. Épp ezért jól is haladok. Miután egy hónapja csinálom így azért azt nem mondhatom, hogy máris milliomos vagyok.:) Ami tetszik, hogy van egy un. szerencsekerék, ami kb 90% -ban jól ad! Tehát nagyon kevés az amikor nem kapok semmit. Ezek általában pontok amiket át tudok forgatni pénzbe 1000 pont = 1$ egy pörgetésre max 50 pontot kapok, de a lekattolt hirdetések is hoznak pontokat, így elég gyorsan gyűlik ez is. Eddig kb 3$-t értem el, ami nem is olyan rossz. Tényleg ajánlom mindenkinek! Nagyon kevés időt emészt fel, kb fél órát naponta. 

Buxbery

A Buxbery a PTCStairs testvéroldala egy adminnal. Egyszerű mint a pofon ez azt jelenti, hogy csak kattolható PTC hirdetések vannak és slusz. Lehet bérelni reffeket (0,65$ = 5 ember 30 napra) amik kb 2-es átlaggal kattintanak. Ide is februárban regeltem, az biztos hogy fizetőképes az oldal és az Admin is aktív. Meglátjuk mi lesz. 

Tesztelés alatt pedig a következő oldalak állnak : 

Traffic Monsoon - minimum 0,1$ a legkisebb hirdetés, tavaly indult, és fizet szépen. 
Clikrev - Idén indult 0,001$ a legkisebb hirdetés, fizetőképesnek nézz ki. 
Sanbux - nagyon friss a reg, de eddig nem is nagyon tetszik, túl sok a technikai gond, és nem is haladok vele.

Lassan elkészítem a Payment Proof oldaldobozt így ezáltal lehet látni majd hogy mikor mennyit vettem ki az oldalakból. 

Akinek kérdése lenne valamivel kapcsolatban az írjon rám nyugodtan : zurul@freemail.hu

hamarosan jelentkezem még :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ptc4u.blog.hu/api/trackback/id/tr17230125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Létezik Internetes pénzkereset?
süti beállítások módosítása